Rodzinne gotowanie – knedle ze śliwkami [całe mnóstwo zdjęć]

wyjmowanie-pestek

Jest wrzesień, są śliwki, będą knedle. Robimy je wszyscy. Mali, mniejsi, duzi i więksi. Odpuszczamy spinkę, spuszczamy powietrze, posprzątamy później. Najpierw zabawa, wspólny czas, podjadanie śliwek, masła i cukru, podkradanie knedli. Mamy na to czas. Miejmy na to czas.

robienie-knedli

Mój przepis na knedle znajdziecie na Newsweek.pl. Możecie przeczytać go, klikając tu: KLIK KLIK!. Tymczasem zapraszam Was do naszej kuchni.

jajo

wyrabianie-ciasta-na-knedle

male-brudne-lapki

zagniatanie-ciasta

maly-zlodziej-knedli

joy-of-life

knedle-z-maslem-bulka-i-cukrem

knedle-z-maslem-szalwiowym

A Wy? Jak lubicie jeść knedle?

Nieustająco zapraszam na fan page na FB, który ostatnio próbuje wystrychnąć mnie na dudka i wyświetla publikowane treści coraz mniejszej ilości osób, podczas gdy jest Was tam coraz więcej! Dlatego będzie mi super-miło, jeśli znajdziecie chwilę, by zostawić komentarz, udostępnić wpis, który Wam się podobał lub po prostu wcisnąć „lajka”. Wtedy to, co publikuję na FB, będzie wyświetlać się na Waszej ścianie, dzięki czemu nie przeoczycie żadnej nowości. A trochę ich będzie, bo nie zwalniamy obrotów!

2 komentarze Dodaj własny

  1. Jaką ja mam teraz straszną ochotę na knedle. :D

    Polubienie

    1. To jest bardzo dobry na nie czas! Smacznego!

      Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz