New York State of Mind

Nowy Jork pojawia się nam i znika. Nieustannie przeplata się z naszym życiem. Kiedyś był jakimś wyśnionym, nieosiągalnym, egzotycznym rajem. Był letnią odskocznią od studenckiej rzeczywistości, był marzeniem, ciężarem i codziennością. Mateusz mieszkał tam przez prawie dziesięć lat swojego życia. Dla mnie to miasto zawsze było świętem. On znudzony i zmęczony, ja zachwycona. Wszystko w jednym, czyli klasycznie po nowojorsku.

Dziś rano Mateusz wylądował na JFK. Ja jestem w Polsce i trochę mi żal. Dlatego odkopałam zdjęcia z jednego z naszych wspólnych wyjazdów do NYC. Zrobiłam je analogowym aparatem, którego używałam wtedy pierwszy i ostatni raz, i chyba trochę szkoda. Pokazuję je Wam dokładnie takie, jakie są – żadnych filtrów i przeróbek. Tak trochę sentymentalnie.

Nowy Jork, lato 2009.

dos-limones-por-favor-nyc-budynki

photo35_31a

dos-limones-por-favor-nyc-taxi

dos-limones-por-favor-nyc-ulica

dos-limones-por-favor-nyc-highline

dos-limones-por-favor-nyc-highway

dos-limones-por-favor-nyc-meatpacking-district

dos-limones-por-favor-nyc-mazi-za-kierownica

dos-limones-por-favor-nyc-zachod-slonca

dos-limones-por-favor-nyc

dos-limones-por-favor-nyc-lu-w-metrze

dos-limones-por-favor-nyc-balony

dos-limones-por-favor-nyc-columbus-circle

PS. Tak wiem, że tytuł posta jest pretensjonalny, ale nie mogłam się powstrzymać!

Jedna myśl na temat “New York State of Mind

  1. Tytuł wcale nie pretensjonalny, tytuł sentymentalny, tak jak chciałaś.
    Lubię takie powroty, choćby umysłem właśnie, bywa że człowieka ponosi, emocje odżywają. Ale to przecież takie życiowe… :)
    Saludos!

    Lubię to

Skomentuj

