Śniadanie, czyli Lu wraca z podróży.

Lu is a foodie. wróciła z podróży. Trochę się już otrząsnęłam po powrocie i powoli przyzwyczajam się do stacjonarnego trybu życia. Przywiozłam ze sobą mnóstwo doznań, odkryć, wspomnień no i zdjęć ;]. Mam nadzieję, że uda mi się tu wrzucić choć kilka z nich. Ale dzisiaj na dobry początek, pokażę Wam coś, co znalazłam na blogu kolegi. Panie i Panowie, nakryto do stołu. Polecam full screen :]

Video zostało zrealizowane przez Bruton Stroube Photography Studio. Jeśli chcecie zobaczyć dokładniej co i jak, oto link do ich strony: KLIK

Jedna myśl na temat “Śniadanie, czyli Lu wraca z podróży.

Skomentuj

