Urodzinowy zawrót głowy!

Urodziny to fajna sprawa. Dostałam cukierka od instruktora prawka, megasuperwaypasioną patelnię, która wytrzymuje wizyty w piekarniku od Taty i jeszczebardziejmegasuperwyczesany granitowy moździerz od Mazura (nie wspominając o wczorajszej, przedurodzinowej kolacji…). Żyć, nie umierać, gotować i jeść : ) Dziękuję!

Na zdjęciu urodzinowy „torcik” sprzed dwóch lat: ciepły lód w kształcie świnki! Iście karnawałowe przestępstwo kulinarne : ) Pamiętacie dziewczynki?

10 myśli na temat “Urodzinowy zawrót głowy!

  1. Nobleva, Cozerka: dziękuję : )

    ciepłe lody to obiekt pożądania mojego dzieciństwa, które nigdy nie zostało zaspokojone przez rodziców. atrakcyjny zakazany owoc. po latach, gdy ich spróbowałam, zrozumiałam, czemu nigdy ich nie dostałam. no ale tort w formie cieplolodowej swinki…..rozwalił mnie na łopatki! (mimo, iż nie został dojedzony do końca:)

    Polubienie

Skomentuj

